perjantai 29. maaliskuuta 2013

long time no seeee

Kamalan kiireinen viikko takana! Keskiviikon ja torstaina olin kotihoidossa töissä, mukavaa vaihtelua kotona olemiselle. Mika oli Adelinan kans kotona ja hyvinhän niillä oli menny :) Maanantai, tiistai ja keskiviikko illat on mennyt salille, 2h siellä ja sen jälkeen uni on tullut aika nopeesti! Ihana taas liikkua ja huomata miten mukavaa se on :) Parin viikon päästä olis tarkotus alottaa ruokavalio ja treeni, joista ehkä kirjotan myöhemmin, saa nähä kuinka se toimii! ;) Mitäs meille muuta, Adelina on yrittäny varata painoo käsien ja jalkojen varaan ja pikkusen on siitä noussutkin, mutta harjoitus tekee mestarin.

Tilasin ittelleni h&mltä pari urheilupaitaa. Tykkäsin molemmista, ne on ohuempaa kangasta ja tosi kivan näkösia & tuntoisia päällä :) Adelinalle tuli pari kesä juttua.. ja mustat käsipyyhkeet, adelinan sänkyyn kaks lakanaa valkoinen & pinkki!



Tilasin joku aika sitte Costume lehden ja sain tilaaja lahjana suomalais merkkisen LUMI iltalaukun. Olihan se kiva mut ne vetoketjut ei oikeen toiminu :/ mutta en jaksa alkaa palauttamaan sitä koska voi olla ettei se laukku tuu edes ikinä käyttöön :D


Adelina sai uuden muumi bodyn mummilta ( mun äidiltä ) Mä tykkään hirmusen paljo kaikista muumu jutuista! Ne on niin huippuja!


Apua, ei mulla nyt luista ajatus yhtään! Mulla oli muka hirveesti asiaa.. Ostin Adelinalle uudet aurinkolasit koska edelliset vaan hävis, eikä niitä oo sen koommin näkyny. Hassuteltiin niillä eilen illalla kun oltiin syöty puuro :)

 Tuon bodyn ade sai mummulta ja ukilta (mikan)
Super cool! noissa on kimalletta joka ei nyt oikeen näy.

Tänään lähdetään adelinan kans käymään isomummulla ja isopapalla.. ja varmaan mun tädin perheen luonakin käydään. Näkee vähän sukulaisiakin mitä ei oo vähään aikaan nähny :) Sitten pitäs siivoilla huomista varten ja laittaa pari taulua seinälle.. Nyt rupes kuuluun vaunuista jutustelua joten moikka!

~ Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti