maanantai 11. maaliskuuta 2013

kirpparilöytöjä

Meillä sairastetaan edelleen flunssaa.. Neiti heräilee useesti öisin ja tänään se päätti että aamu alkaa 04:51.. Huutoa huutoa huutoa.. Ei auttanut vaikka joi maitoa, vettä ja tarjos tuttia. Saa nähä kuinka kauan tätä flunssaa vielä kestää. Saatiin mun kaverilta hyppykiikku lainaan ja kun Adelina hoksas idean niin viihty siinä pitkän aikaa kunnes nukahti :D nostin sen sitten vaunuihin nukkumaan. Yritin ottaa siitä kuvia mutta kaikki oli heilahtaneita.. Olis varmaan pitäny videoo kuvata.

Kuvasin nyt muutaman vaatteen mitä löysin A:lle kirpparilta ja fb kirppareilta. Hinta ero on suuri live kirppareiden ja fb kirppareiden välillä. Vauvan vaatteiden arvo ei oo live kirpparilla juuri mitään..

Ylärivi: Lindexin liivari 8e, Leopardi jumpsuit 14e, Tähtijumsuit 13e, Leopardi mekko/tunika 8e
Alarivi: Pallo paita/tunika 4,50e, Kultainen tunika 1e, Tähtijumpsuit 3,50e

Meidän neitokaisella on vaatteita niin paljon että osa jää pitämättä.. mutta ei se haittaa! Mä rakastan vaatteita.. Niitä voi sitten myydä eteenpäin mitä ei halua säästää. Adelina sai myös mun tädiltä ihanan niiskuneiti bodyn!

Keskiviikkona olis puolivuotis neuvola.. Adelina täyttää lauantaina puol vuotta! mihin tää aika on menny? justhan se synty ja oli pienenpieni sylivauva. Oon koittanu kerätä ideoita netistä ja eri blogeista puolvuotis kuvaan ja muutamia oonkin jo keksinyt ;) Mun serkku Marika, joka harrastaa valokuvausta niin tulee kuvailemaan Adea. Saa nähä mimmosia otoksia saadaan aikaseksi, toivottavasti enemmän niitä hyviä kun huonoja ;) Oon löytänyt pari kivaa sisustusblogia ja mulla on kauhee hinku päästä sisustamaan meidän kotia lisää! ja mieluiten alottaisin jo ton vessan remppaamisen mutta rahatilanne sanoo toista, ehkä mä jaksan odottaa kesään. Oon jo visioinut mitä sinne tulee..

Yritin myös tänään käydä Annan kans ettimässä halpa hallista isoa korkeaa maljakkoa, tuloksetta. Täytynee siis joku päivä suunnata Ylivieskaan ettimään sitä, kunhan sen löydän niin lopputuloksesta laitan kuvan tänne!

Ainiin! Kannatti muuten laittaa reklamaatiota spiritstorelle niistä kengistä, sain nimittäin uudet tilalle! :)


Värjättiin myös annan kans mun ja sen hiuksia tädin parturiväreillä vähän epäonnistunein tuloksin. Mulla olis pitäny olla 12% hapete sittenkin.. tai en tiiä oliko se siinä vika. Mulla on niin tummanruskee omaväri ja liian vaaleet hiukset muuten ettei niistä ikinä tuu ensimmäisellä kerralla vaaleet. Mulla on niin superhyvää hopeashampoota joka imasee muuhun tukkaan sitten niin vaaleen hohdon, että se kellertävän oranssehtavan vaaleenruskee juuriväri paistaa niin kivasti läpi. No tänään koitetaan jotain uutta väriä, lopputuloksen näkee sitten.. :D


~J

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo muumibodi.mun piti antaa se kuvasto,joka tuli ikeasta.pelkkiä kylppärikalusteita siinä kuvastossa.jotain oli tarjouksessa myös.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on :) no täytyy ottaa se joku kerta tai laita annan mukana.

      Poista