maanantai 18. maaliskuuta 2013

treffailua ja salia

Mä sain aamulla nukkua pitkään kun Mika nousi Adelinan kans aamulla! Oon ollu ihan horroksessa yöllä tai aamuyöllä kun oon Adelinalle käyny lämmittämäs maitoo kun se heräs, en muistanu tätä edes aamulla! :D Kieltämättä nukuttikin kyllä hyvin. Lähdettiin iltapäivällä kattomaan mun serkkua Jennaa mummulaan kun se oli tullut käymään, ihana nähdä sitäkin pitkästä aikaa! Se tyttö kun asuu monen sadan kilometrin päässä nykyään.. Kauheeta miten aika menee niin nopeesti, siellä se on jo 7 vuotta asunut ja siitä on 3 vuotta kun mä sieltä pois muutin. Long time no seeeee ;) Jokatapauksessa, adea kiukutti siellä ihan älyttömästi kun ei ollu oikeen nukkunu päikkäreitä, eikä siellä tietenkään malttanu ees nukkua kun oli niin paljo uutta kateltavaa. Jennan hiukset oli kokenu muodonmuutoksen liukuvärjäyksellä ja mä oon nyt uudelleen harkinnnu sitä että pitäskö munkin kokeilla.. Anna tätä on ehdottanu monta kertaa mutta mä oon tyrmänny sen ajatuksen. Mutta koska se tumma ei niin pahalle näyttänytkään niin ehkä mäki uskallan? Mun oma hiusväri on vaan niin tumma, että se ehkä vähän pelottaa.. hmm.. Sieltä sitten äkkiä kaupan kautta kotiin ja tekemään ruokaa, yht äkkiä tuli hirvee nälkä! Meillä oli täällä Mikan kaveri kylässä. Nopeasti kokkailin kanaa, wokki vihanneksia ja riisiä ja salaattia, oli kyllä niin hyvää, oon niin tykästynyt nuihin wokki vihanneksiin! namnamnam, sen takia jätinkin riisit omasta annoksestani pois ;)


aattelin koittaa miltä maistuu kun näitä yhdistää ja NAM!

Aika meni taas kuin siivillä ja kello oli jo melkeen seittemän ja Sanna soitti mulle, että tulee kohta meille kun oli puhe, että mennään salille. No mutta munhan piti eka kattoo salkkarit ;) Latasin kuukaudeksi salikortin. Pidettiin vähä kevyempi mutta hikisempi treeni! Kuntopyörällä 20min intervalli level5, olis ehkä saanu olla enemmän leveliä kun ei oikeen noussu hiki kunnolla pintaan mutta crosstrainer korvas sitten senkin hien määrän! Nimittäin 20min intervalli level5 oli ihan jäätävä.. Sitten vielä 3 x 15 vatsoja ja hieman venyttelyjä. Huomenna uudelleen Marikan kans, saa nähä mitä keksitään. Mun oli pakko ostaa myös kaupasta valion profeel protskujuoma, kaakaon makuinen, oon kuolannu sitä jo tovin ja nyt aattelin kokeilla. Olihan se hyvää! Mutta niinku Anna sano että siinä on liikaa kaloreita.. 





Oon tilannu h&m:ltä ittelleni urheilupaitoja ja oon oottanu ku kuuta nousevaa millon ne tulee niin kävin kattomassa sitten sieltä mun omilta sivuilta ja ne toimitetaan vasta ens viikolla! faaaak.. saa vähä lisää motivaatiota kun saa uusia treeni vaatteita ja muita juttuja! Kesäksi ostan kyllä shortsit ja timmit pitkät housut.. ;) Nyt suihkuun ja nukkuun!

~ Johanna

1 kommentti: