perjantai 12. huhtikuuta 2013

mistähän sitä alottais?

Taas on mennyt monta viikkoa edellisestä postauksesta. Oon ollut ihan täydet viikot töissä ja mika adelinan kans kotona. Mun oli tarkotus käydä sillon tällön tekemässä keikkaa, mutta töitä on ollut niin paljon tarjolla, että miksi kieltäytyäkkään? Koska mika on vielä lomautettuna niin ei oo oikeestaan järkee molempien olla kotona, mä kerkeen viettämään niiden kans aikaa töiden jälkeenkin ja vapaa päivinä. Toiseksi, on ihan kiva ollut olla töissä. 7kk kotona on aika pitkä aika ja ihmettelen miten aika on kulunut noin nopeesti! Parempi tehdä töitä vielä kun niitä on, syksyä kohti kun mennään niin ne vähenee ja sitten pitäs alottaa taas koulu? äh en tiedä.. Niin moni äiti jää kotiin lapsen kanssa, ettei missais mitään uusia juttuja mitä lapsi oppii, mutta pian huomaat, että oot ollukin kotona pari vuotta ja pitäis lähteä töihin / opiskelemaan, mutta kiinnostaisko se sitten enää? Kyllä ne ensimmäiset pari päivää tuntui siltä, että mä sitten haluun jäädä adelinan kans kotiin, mutta aamulla kun lähden ennen seittemää niin ne nukkuu vielä ja kun kahden - kolmen aikaa tuun niin ne on hereillä ja tohuaa omia juttujaan. Mulle jää vielä illasta aikaa käydä salilla kun adelina menee nukkumaan. Vanhempain päivärahakaan ei mikään suuri summa oo, vaikka saankin enemmän kuin minimin mutta ei siitä kyllä käteen jää juuri mitään kaikkien menojen jälkeen. Mutta anyway, mä en kauheesti nyt oo koneella kerennyt viettämään aikaa. Puhelimella käyn facebookkaan ja instagrammissa (ninnnu_). Latasin ton bloggerin sovelluksen puhelimeen mutta mä en oikeen osaa käyttää sitä, en pääse tällä spostilla edes sisäänkirjautumaan sinne, enkä tiedä miksi :D täytyy varmaan yrittää harjotella vielä..

Mutta pääsiäiseen. Lauantaina adelina meni mummolaan yöksi ja meille tuli tyttöjä ja mikan kavereita käymään, vietettiin tässä meillä iltaa ensin jutellen, musiikkia kuunnellen ja skumppa pulloja tyhjentäen. Oli niin mukava pitkästä aikaa viettää iltaa porukalla ja unohtaa hetkeksi kaikki muu! Emmää ny tiiä mitä kertosin tästä muuta, baarissa näky hirveesti tuttuja joten aika meni suurimmaksi osaksi jutellen ja kellojakin siirrettiin tunnilla eteenpäin niin ilta jäi siltä osin lyhyeen.

 Sanna, minä & Pauliina
 Pekka ja maaginen korvakoru
 wooops
 veljeni pekka



Cousins

~ J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti