keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Lindex

Tilasin Adelle muutamia uusia vaatteita kesäksi ja muutamia jemmaan kun kasvaa.. olis tehny taas mieli ostaa kaikki mikä ittee miellytti mutta kun loppusummaa kattoo niin pakko oli karsia jotain :D Ehkä mä sitten myöhemmin ostan lisää.. kuitenkin.. Tykkään niin paljon ihanista uusista vaatteista, etten raski jättää niitä ostamatta! <3


Eilisellä halpa-halli kauppareissulla löysin myös Adelle ens talveks ihanat leopardi uggit.

 Mietin vähä aikaa, että minkä koon osaisin ottaa mut päädyin sitte 23, mahtuupahan ainaki :D
 niin söpöt!
 Ovh. 14,90 ale 7,90

Mitäs muuta, eilen Adelina pääsi kylpemään, ihana nähdä kun toinen tykkää niin paljon olla vedessä ja läiskytellä vettä, yleensä myös kylvettäjä saa oman osansa vettä ;) Sen jälkeen tulikin uni nopeasti.





Tänään kävin mun ystävän Sannan kans ylivieskassa, ihan muuten vaan lähdettiin käymään. Mika jäi Adelinan kans kotiin ja nukkui melkeen koko sen ajan kun siellä reissulla oltiin, miksei se sillon nuku ku mä oon sen kans kaksin? ;) Mitään ei tarttunut mukaan ja ainoo asia mitä molemmat olis halunnu: spice icen jäätelöt mutta mitä! Se on kiinni Ma-Ke.. just. No käytiin sitten kiertelemässä kärkkäisen alakerrassa ja Sanna osti mulle ihanan magneetin! ;)



Jonka jälkeen käytiin kattoon saisko pedrinaksesta mitään hyvää jälkkäriä. Parista vaihtoehtodta pääsyttiin Pannukakku vaahterasiirapilla ja jäätelöllä. Oli ihan sairaan hyvää! ja sitä olis voinu olla enemmän ;)


Omat sormet on parhaat!

- J

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti