tiistai 5. helmikuuta 2013

Australia


 Minä ja Sonja bulgariassa 2011


Tänään mun rakas ystävä Sonja, joka on myös Adelinan kummitäti suuntasi maapallon toiselle puolelle nimittäin Australiaan! Tietoa siitä ei vielä ole kauanko hän siellä viihtyy, onneksi pääsen skypettään ja lukemaan Sonjan blogia, tarvittaessa myös tekstailemaan. Nään kuvia kenguruista ja koaloista ja muusta, miltä se Australia sitten oikeen näyttää? Mua jänskättää ihan hulluna Sonjan puolesta, oottelen nyt vaan, että se ilmottaa sen pitkän lennon jälkeen että on päässyt perille <3 Mulla on jo hirmunen ikävä sitä, koska sonja asuu muutenki Tampereella, joten meidän välille jää monta sataa kilometriä. Haaveena olis, että päästäis käymään kattoon Sonjaa ausseihin.. mutta se jääköön vielä haaveeksi. Pienen lapsen kans matkustaminen on vähän hankalempaa muttei mahdotonta ;) joten matkakassaa keräämään! Maiseman vaihdos tekis kyllä hyvää ja mä kaipaan jo ulkomaan lämpöön! Innolla odotan mimmonen Sonjan vuodesta siellä tulee. Ausseissa on varmasti todella paljon nähtävää ja koettavaa ja jos ei ole mitään estettä niin miksei sitten voisi viettää vuotta ulkomailla? Ellei Sonja sitten rakastu siellä johonki surffipoikaan ja perusta perhettä sinne.. ei se voi tuoda sen pojan tänne ;)  muutama fiilistely kuva Australiasta googlaamalla:





Aika menee liian nopeesti! Adelina on kohta viiden kuukauden ikänen ja vastahan se synty! omm.. Hiukan on ollu tylsä päivä, jos huomenna keksis jotain piristävää! Nyt vaan odottelemaan, että salkkarit ja uusi päivä alkaa. Mulla ei luista ajatus nyt yhtään, joten parempi lopettaa tähän :)


 my cosmo girl <3
 maailman paras kummitäti! <3

-Johanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti